Meest gestelde vragen

Hieronder hebben we de antwoorden verzameld die waarschijnlijk de meeste vragen wel zullen beantwoorden. Heb je, na het lezen van de onderstaande vragen en antwoorden, nog een vraag? Neem dan gerust contact met ons op via kvwhilvarenbeek@gmail.com.

Vragen voorafgaand aan het inschrijven:

Wat is Kindervakantieweek? En wanneer en waar vindt Kindervakantieweek plaats?

Elk jaar organiseert Stichting Kindervakantieweek Hilvarenbeek in de laatste week van de zomervakantie een gezellige week voor de kinderen uit groep 3 tot en met groep 8. Dit jaar is dat van maandag 12 augustus 2024 tot en met vrijdag 16 augustus 2024. Kindervakantieweek Hilvarenbeek vindt plaats in de bossen bij de trimbaan aan het Groot Loo. Daar gaan we elke dag met z’n allen op de fiets naartoe.

Tijdens Kindervakantieweek gaan de kinderen onder meer hutten bouwen, feesten, knutselen en bosspellen spelen.

Hoe worden de dagen ingevuld? En wat zijn de tijden van Kindervakantieweek?

Waarmee kan ik helpen tijdens Kindervakantieweek?

Hoe kan ik mij inschrijven om te komen helpen bij Kindervakantieweek?

Vanaf welke leeftijd mag ik komen helpen bij Kindervakantieweek?

Is helpen bij Kindervakantieweek te gebruiken als maatschappelijke stage?

Ik heb één of meerdere kinderen de (nog) niet deelnemen aan Kindervakantieweek. Kan ik die meenemen als ik help bij Kindervakantieweek?

Vragen na het inschrijven:

Wanneer ontvang ik verdere informatie over Kindervakantieweek 2024?

Superfijn dat je wil komen helpen! Voor de start van de zomervakantie ontvang je in een e-mail meer informatie over Kindervakantieweek en over je taak of taken als vrijwilliger.

Hoe kan ik op de hoogte blijven van de laatste nieuwtjes omtrent Kindervakantieweek?

Wat moet ik meenemen als ik kom helpen bij Kindervakantieweek?

Is er tijdens Kindervakantieweek iets te eten en te drinken of moet ik dat zelf meenemen?

Ik ben ziek tijdens Kindervakantieweek of kan om een andere reden toch niet komen helpen bij Kindervakantieweek zijn. Wat moet ik doen?

Wat gebeurt er als het slecht weer is tijdens Kindervakantieweek?

Ik ben iets kwijtgeraakt. Wanneer kan ik gevonden voorwerpen ophalen?

Waar mag ik roken?

Mag ik het materiaal dat gebruikt wordt slopen?

Als ik goed mijn best heb gedaan, mag ik dan volgend jaar weer meedoen?

Wie organiseren Kindervakantieweek Hilvarenbeek?

Hoe ziet de week er voor de organisatie uit?